----- Original Message -----
ontvangen via facebook:
Beste
Hans,
Het spijt ons te moeten horen dat de droogmolen niet meer naar behoren functioneert.
U heeft de juiste weg bewandeld door contact op te nemen met onze klantenservice en ondanks dat Brabantia garantie & service hoog in het vaandel heeft staan, hebben zij u helaas niet kunnen helpen.
De afdeling klantenservice weet precies welke onderdelen los verkrijgbaar zijn en helaas is dit niet het geval bij het onderdeel waar u om vraagt anders hadden wij u dit graag toegestuurd.
Ingrid van Rijsingen
Het spijt ons te moeten horen dat de droogmolen niet meer naar behoren functioneert.
U heeft de juiste weg bewandeld door contact op te nemen met onze klantenservice en ondanks dat Brabantia garantie & service hoog in het vaandel heeft staan, hebben zij u helaas niet kunnen helpen.
De afdeling klantenservice weet precies welke onderdelen los verkrijgbaar zijn en helaas is dit niet het geval bij het onderdeel waar u om vraagt anders hadden wij u dit graag toegestuurd.
Ingrid van Rijsingen
Beste Ingrid,
aardig verhaal, maar service geven is toch wat anders !
hedenmorgen ging ik naar de bouwmarkt om een aluminiumprofieltje te kopen
om het probleem zelf te verhelpen.
aldaar even langs de prominente brabantia afdeling gelopen om te zien wat
de afmetingen moeten zijn.
tot mijn verbazing en ergernis bleken de knappe koppen bij brabantia
inmiddels ook tot de conclusie te zijn gekomen dat de oorspronkelijke
constructie te zwak was, en hebben die vervangen door een
aluminiumprofiel....... (dus het was duidelijk een structureel
probleem)
dat men tijdens het construeren een fout maakt is niets bijzonders, maar
dat men daarna de klanten die de dupe zijn van die fout gewoon laat barsten is
minder.
wanneer ik brabantia was zou ik het door u aangehaalde vaandel maar snel
binnenhalen en eerst eens wat gaan knutselen aan de daarin/op vermelde
begrippen.
groet, hans roos
Is het niet fantastisch? Hulde aan Hans Roos!
Wordt vervolgd...
Geen opmerkingen:
Een reactie posten