vrijdag 15 juni 2012

Droogmolenperikelen.

Op donderdag 7 juni meldde ik dat mijn wasdroogmolen averij had opgelopen. De hoofdschuldige hiervan was ikzelf, want grote stukken wasgoed ophangen terwijl voor rukwinden gevreesd wordt is niet verstandig. Om mijn schuld ietwat te verzachten, wees mijn beschuldigende vinger naar de twee hier toen aanwezige mannen, Marimon en Hans Roos. De laatste wil ik hierbij rehabiliteren, want zie de moeite die hij zich op afstand getroost heeft:



 
----- Original Message -----

ontvangen via facebook:
Beste Hans,

Het spijt ons te moeten horen dat de droogmolen niet meer naar behoren functioneert.
U heeft de juiste weg bewandeld door contact op te nemen met onze klantenservice en ondanks dat Brabantia garantie & service hoog in het vaandel heeft staan, hebben zij u helaas niet kunnen helpen.
De afdeling klantenservice weet precies welke onderdelen los verkrijgbaar zijn en helaas is dit niet het geval bij het onderdeel waar u om vraagt anders hadden wij u dit graag toegestuurd.

Ingrid van Rijsingen
Beste Ingrid,
aardig verhaal, maar service geven is toch wat anders !
hedenmorgen ging ik naar de bouwmarkt om een aluminiumprofieltje te kopen om het probleem zelf te verhelpen.
aldaar even langs de prominente brabantia afdeling gelopen om te zien wat de afmetingen moeten zijn.
tot mijn verbazing en ergernis bleken de knappe koppen bij brabantia inmiddels ook tot de conclusie te zijn gekomen dat de oorspronkelijke constructie te zwak was, en hebben die vervangen door een aluminiumprofiel.......  (dus het was duidelijk een structureel probleem)
dat men tijdens het construeren een fout maakt is niets bijzonders, maar dat men daarna de klanten die de dupe zijn van die fout gewoon laat barsten is minder.
wanneer ik brabantia was zou ik het door u aangehaalde vaandel maar snel binnenhalen en eerst eens wat gaan knutselen aan de daarin/op vermelde begrippen.
groet, hans roos



Is het niet fantastisch? Hulde aan Hans Roos!


Wordt vervolgd...










Geen opmerkingen:

Een reactie posten